Veel gestelde vragen
(en de antwoorden)
Voor bedrijven en organisaties die hun verhaal willen delen met de buitenwereld is een boek het ideale medium. Het geeft uitstraling en autoriteit, en het is relatief goedkoop om te maken. Bovendien is een boek een geweldig relatiegeschenk.
Ik hanteer een uurtarief, waarbij ik rekening houdt met de omvang van het project. Neem contact op voor een offerte op maat.
Dat hangt uiteraard af van de omvang. Simpel gezegd: een boekje van 10.000 woorden vergt wat meer werk dan een boek van 80.000 woorden. Productietijden kunnen daarom variëren van enkele maanden tot maximaal een jaar.
Ik bied verschillende diensten aan voor bedrijven of particulieren die een boek willen realiseren. Van ghostwriting en storytelling (waarbij ik het hele proces van research en schrijven voor mijn rekening neem) tot schrijfcoaching (waarbij ik een of meerdere auteurs terzijde sta met advies en redactiewerkzaamheden). Desgewenst neem ik ook het hele praktische proces van vormgeving, productie en distributie uit handen.
Ja. Een boek schrijven is voor een groot deel een kwestie van discipline, organisatie en het volgen van logische stappen. Op mijn blog deel ik regelmatig praktische schrijftips. Bovendien organiseer ik sinds enige tijd een intensieve Schrijfbootcamp Tweedaagse, waar je in twee middagen leert om een boek in de steigers te zetten.